Kapcsolat

Tanácsadás

info@tartok.hu

Panasz benyújtása

info@tartok.hu

Gyakran Ismételt Kérdések

Az Európai Unió egész területéről érkező vásárlóknak - helyi áfa-azonosítószámmal rendelkező áfaalanyok számára lehetővé tesszük az áfa nélküli vásárlást (nem érvényes a cseh áfa-azonosítószámmal vásárlókra).


HÉA nélküli számlázás feltételei

  • HÉA nélküli számlázás csak olyan vállalatok számára lehetséges, amelyek nem a Cseh Köztársaságban székhellyel és az EU-n belül ellenőrzött HÉA-azonosítószámmal rendelkeznek.
  • A szállítási cím a Cseh Köztársaságon kívül van.


Áfa nélküli számlázásra van szüksége?

  • Ha megfelel a fenti feltételeknek, kérjük, írja be a rendelési jegyzetbe vagy küldjön nekünk egy e-mailt a info@tartok.hu címre, hogy áfa-mentes számlázást kér.
  • A feljegyzés vagy e-mail alapján ellenőrizzük, hogy a feltételek teljesülnek-e, és ezt a kérést feltüntetjük a számlán.
  • A visszaigazolás a webáruházból alapértelmezetten - azaz áfával együtt - kerül generálásra, a módosításokat utólag, manuálisan kell elvégezni.


Köszönjük megértésüket.

Előzetes fizetés esetén szükséges, hogy a befizetést legkésőbb 3 munkanapon belül jóváírjuk számlánkon, ez idő alatt a lefoglalt termékeket raktáron tartjuk, ezen időszak lejárta után a megrendelésben lévő termékek felszabadulnak más vásárlók számára. Ezért, ha később fizeti ki megrendelését, megtörténhet, hogy a termék már nem lesz elérhető.

Megértését köszönjük!

Nagyobb darabszám vásárlása esetén ingyenes és kötelezettség nélküli egyedi árajánlatot készítünk önnek. A teljes kínálatunkból álló ajánlatot 24 órán belül dolgozzuk fel. Csak lépjen kapcsolatba a nagykereskedelmi részleggel a info@tartok.hu e-mail címen keresztül.

További információt a nagykereskedelmi weboldalon talál.

Szüksége van adóügyi dokumentumra az adott megrendelésről és nem találja a számlát?

Az összes számlát mindig a megrendelés e-mailében küldjük, ezért próbálja először megkeresni azt e-mail fiókjában, majd, ha valóban nem találja ott, akkor írjon nekünk az info@tartok.hu e-mail címre, tüntesse fel a megrendelés számát, és e-mail címére elküldjük a számlát.

Sérült terméket kaptam

Sérült terméket kapott, és csak a kicsomagolás után vette észre? Sajnos, ilyen kellemetlen dolog is. Előre elnézést kérünk ezért a kellemetlenségért, és azonnal intézzük a helyrehozást.

Miután észlelte a hibát, készítsen fényképeket, ahol a hiba jól látható. Küldje el ezeket a fényképeket az info@tartok.hu e-mail címre, a hiba részletes leírásával együtt. A gyorsabb megoldás érdekében feltétlenül adja meg rendelési számát.

Bizonyos esetekben csak a hibás tartozékot tudjuk elküldeni, a bonyolultabbaknál szükséges kicserélni az egész terméket. Ebben az esetben szükséges visszaküldeni nekünk a terméket. Ezen eljárás során küldünk önnek egy címkét küldünk, kérjük a termékek gondos becsomagolását, hogy a szállítás során ne keletkezzenek további károk. Nyomtatás után ezt a címkét szükséges ráragasztani a csomagolásra, és átadni a Csomagküldő.hu egyik fiókjának. Így nem lesz szükség a bonyolult lapok kitöltésére és a szolgáltatás ráadásul teljesen ingyenes – elég átadni a szállítmány. Minden költséget mi állunk.

 

A terméket saját költségén is elküldheti, de mindig az alábbi címre:

Csomagküldő.hu
ID: 96741007
Holders s.r.o.
Teve utca 60
1139 Budapest

Kérjük, mindig előzetesen lépjen kapcsolatba velünk az info@tartok.hu e-mail címen!

A törvény szerint 30 nap áll rendelkezésünkre a panasz megoldására, de a döntő többségben kevesebb, mint 15 napon belül kezeljük azokat. Ha a panasz megalapozottnak bizonyul, az új termékeket azonnal, külön díjak nélkül küldjük. Abban az esetben, ha nem tudjuk elfogadni a panaszt, a terméket az ön költségére küldjük vissza önnek. Ugyanakkor szükség lesz az első postaköltség kifizetésére is, ha azt mi intéztük.

Használhatja panasz űrlapunkat is. További információt az ÁSZF-ben talál.

Sérült csomagot kaptam

Sérült csomagot/szállítmányt hozott a futár? Itt azokat az ajánlásokat tüntetjük fel, amelyek segítségével megoldja az ilyen helyzetet.

Ha az átvétel alatt észreveszi, hogy a csomagolás sérült vagy akár megsemmisült, ne vegye át a szállítmányt. Utasítsa vissza a szállítmány átvételét, és azonnal lépjen velünk kapcsolatba az info@tartok.hu e-mail címen keresztül. Megoldjuk a helyzetet, és a lehető leghamarabb új terméket küldünk önnek. Ezután mi magunk kezeljük az eredeti szállítmány panaszbenyújtását a fuvarozóval.

Ha úgy dönt, hogy átveszi a szállítmányt, akkor csak bizonyítékokkal tegye azt. Ebben az esetben azt javasoljuk, hogy készítsen minél több fényképet és szerezzen minél több információt a sérült szállítmányról. Ha a szállítmányt bizonyítékok nélkül veszi át, nem tudjuk megoldani a panaszbenyújtást a fuvarozóval.

További információt az ÁSZF-ben talál.

A termékek visszaküldése vagy cseréje

Nem felel meg önnek a megrendelt tartó (vagy más termék)? Túl nagy (kicsi) a tévéhez? Nem kompatibilis a tévével, vagy valami mást képzelt el? Ne essen kétségbe!

Segítünk a megfelelő tartóra való cserében, örömmel adunk tanácsot a választáshoz. Nem csinálunk semmilyen tudományt a termékek cseréjéből, mert tudjuk, hogy az elégedett vevő a legfontosabb - és elsősorban ezt akarjuk!

A törvény szerint joga van a sértetlen és fel nem használt termékek visszaküldésére a vásárlástól számított 14 napon belül.

Tehát hogyan tovább? Nagyon egyszerű! Írjon nekünk egy e-mailt az info@tartok.hu e-mail címre, ahol tájékoztasson minket a csere okáról. A jobb és gyorsabb tájékozódás érdekében csatolja a rendelési számot. Ha már kinézte azt a terméket, amelyre a nem megfelelő darabot szeretné cserélni, csatoljon egy linket, amely erre a termékre irányít át minket. Ha még nem sikerült választania, ne féljen tanácsot kérni tőlünk. Örömmel segítünk a választásban, és megtaláljuk a legjobb megoldást, amely megfelel elvárásainak és követelményeinek.

A velünk való megállapodás után létrehozunk egy címkét a termékek elküldéséhez az ön címével, valamint a székhelyünk címével. Nyomtatás után ezt a címkét a gondosan csomagolt termék csomagolására szükséges ragasztani, és a Csomagküldő.hu bármelyik fiókjába eljuttatni. A fiókpontok általi visszaküldés teljesen ingyenes, csak át kell adnia a terméket, és a fuvarozó biztosítja számunkra a szállítást.

 

A terméket saját költségén is elküldheti, bármilyen fuvarozóval. A terméket azonban mindig csak a következő címre küldje el:

Csomagküldő.hu
ID: 96741007
Holders s.r.o.
Teve utca 60
1139 Budapest

Kérjük, mindig előzetesen lépjen kapcsolatba velünk az info@tartok.hu e-mail címen!

Érkezéskor a termékeket megvizsgáljuk, hogy nem sérültek-e meg. Ezért még egyszer emlékeztetjük arra, hogy a szállítandó termékeket alaposan csomagolja be. Az ellenőrzés után elküldjük az új terméket a megállapodásnak megfelelően.

Ezt követően levonjuk a szállítási költésget, a visszaküldött szállítmány ára súly szerint változik 850 Ft-tól.

A jobb kommunikáció érdekében használhatja űrlapunkat a termékek cseréjéhez/visszaküldéséhez. További információt az ASZF-ben talál. 

A tanácsadás részlegünkben megtalálhatja a részletes útmutatót az olyan tartó kiválasztásához, amely megfelelően illeszkedik a TV-hez. Vagy vegye fel a kapcsolatot szakmai tanácsadónkkal, ő örömmel és díjmentesen segít a kiválasztásában! Csupán írjon egy e-mailt az info@tartok.hu e-mail címre.

Üzlet - Visszaszállítási cím a termék visszaküldéséhez

Csomagküldő.hu ID:96741007 Holders s.r.o. Teve utca 60

1139 Budapest

Magyarország

Cím a visszaküldésekhez és a követelésekhez

Csomagküldő.huID: 96741007
Holders s.r.o.Teve utca 601139 Budapest


Kérjük, először vegye fel velünk a kapcsolatot a következő e-mail címen keresztül: 

info@tartok.hu


Cégadatok

Holders s.r.o.

Cég azonosítója: 05381801

Adószám: CZ05381801

U Hliníka 1251, 696 02 Ratíškovice - Czech Republic



Számlaszám banki átutalás esetén:

Címzett neve: HOLDERS S.R.O.

Bankszámlaszám: 12600016-11699112-61573011

IBAN: 12600016-11699112-61573011